email partner pixel
Zušlechtění

Prestiž a elegance - pozlacené vizitky

Dojem na váhu zlata!
Udělejte dojem a vyvolejte WOW efekt díky zlacení.
Objednat

Pozlacená vizitka jasně říká: se mnou stojí za to navázat vztah, zastupuji exkluzivní a stabilní společnost, která nabízí vysokou kvalitu.

Každý účastník veletrhu, konference a jiné oborové akce se vrací s velkou sbírkou vizitek. Je snadnější zůstat v jeho paměti, pokud ho vizitka zaujme ihned po tom, co jí obdrží. Je také snazší vyvolat z jeho paměti schůzku, když si mezi mnoha vizitkami všimne té jediné, která připomíná zlatou kartu renomované banky.

Zušlechtění

Role pozlacené vizitky při budování osobní značky

Služební vizitka je nejosobnějším prvkem osobního brandingu. Navzdory rozvoji elektronické komunikace je v mnoha situacích nejlepším způsobem, jak se zviditelnit a být zapamatován potenciálním zákazníkem nebo obchodním partnerem. Je užitečná během:

  • obchodních jednání
  • veletrhů
  • konferencí a kongresů
  • oborových akcí
  • jakékoli jiné schůzky, na které by mohlo dojít k navázání potenciálně cenných vztahů

V takových situacích stojí za to se zviditelnit a být zapamatován. K tomu se mohou hodit vizitky se zušlechtěními, zejména pozlacené vizitky. Vkusně vybrané pozlacení některých prvků návrhu Vám umožní odlišit vizitku od ostatních, které potenciální zákazník nebo partner obdrží.

Pozlacené vizitky

Význam zlaté barvy

Všechny barvy mají nějaký význam. Spolu s kulturním rozvojem začaly být konkrétním barvám přiřazovány určité hodnoty. Každá barva je tedy specifickým druhem sdělení. V případě zlata to bude jak luxus a exkluzivita, tak čistota, ušlechtilost, nezničitelnost, důvěra a bohatství.
Zlato je symbolem prosperity a stability, a proto je vizitka potažená zlatou maskou zušlechtění nejen nositelem informace o společnosti, ale také těch další, často podvědomých významů. Při projektu stojí za to tyto skutečnosti zohlednit.

Jedinečnost, prestiž a luxus díky online tiskárně Chroma.pl

V online tiskárně Chroma.pl si můžete objednat pozlacené vizitky v mnoha konfiguracích. Nejprve vyberte vhodný formát, jenž nejlépe vyhovuje funkci, kterou od vizitky budete požadovat:

  • 85 x 55 mm - formát podobný velikosti kreditní karty, který se hodí do vizitkáře a peněženky příjemce. Tvar vizitky obohacený o pozlacení jasně sděluje, že se může jednat o příležitost k výhodné spolupráci.
  • 90 x 50 mm - nejoblíbenější, klasický formát, hodí se kamkoliv, praktický k přechovávání. V případě tohoto formátu se vyplatí zaměřit se především na design a zušlechtění.
  • 65 x 65 mm - čtvercový formát pro ty, kteří chtějí obzvláště vyniknout. Zlacením vyztužené čtvercové proporce poskytují informaci o stabilitě společnosti.

Pozlacené vizitky jsou tisknuty na matném křídovém papíře s gramáží 350 g. V závislosti na tisku to mohou být:

  • jednostranné vizitky - potištěna je pouze jedna strana, druhá zůstává čistá,
  • oboustranné vizitky - potištěny jsou obě strany vizitky. Na zadní straně můžete například prezentovat svou nabídku nebo umístit informace o společnosti včetně reklamního sloganu.

Kromě pozlacení si můžete vybrat i další zušlechtění:

  • 3D UV lak - měl by být selektivně aplikován na vybrané prvky, aby se zvýšil jejich účinek. Neměl by se používat na bílé prvky, protože po vytištění může změnit jejich odstín. Je třeba si také zapamatovat, že čím je barva tmavší, tím méně bude efekt viditelný. Při kombinaci pozlacení a 3D UV laku na jedné vizitce byste také měli zvolit fólii Soft Skin.
  • Fólie Soft Skin - pokrývá vizitku jemnou a na dotek příjemnou vrstvou, čímž posiluje prestižní charakter výrobku.

Další informace o pozlacení, postříbření a 3D UV laku.