Dziękujemy za
założenie konta.
Twój prezent
już do Ciebie leci!
S ohledem na aktuální úroveň slevy na účtu došlo u části výrobků ke změně cen. Níže je uveden seznam výrobků, u nichž došlo ke změnám:
Vizitka reprezentuje Vaše podnikání. V době všeobecné internetové komunikace se může zdát trochu staromódní. Její význam je však stále obrovský. Je připomínkou toho, že jste se s někým osobně setkali, že došlo k nějaké interakci. Vytvořili jste s někým relaci, kterou velmi pravděpodobně proměníte v obchodní vztah. Není to totéž jako kontakt na sociálních sítích nebo prostřednictvím e-mailu. Právě tím je vizitka.
Je také něčím víc. Vhodně navržená vypovídá mnoho o Vaší značce. Je jedním ze základních brandingových nástrojů. Na této malé kartičce prezentujete DNA své značky, designem vyjadřujete její hodnoty a umístění. Zacházejte s ní tedy s úctou. Stojí za to obětovat čas správnému návrhu vizitky, protože se jedná o sdělení na několik let.
Vizitky byste měli připravovat již ve fázi navrhování strategie značky. Malé tiskařské výrobky jsou zkouškou pro plánované logo. Logo by mělo být vytvořeno tak, aby neztrácelo na čitelnosti při tisku na malém formátu - tedy například na vizitce.
Chcete mít úplnou kontrolu nad designem Vaší vizitky? Stránka „Vizitky všechny konfigurace“ v konfigurátoru na stránkách online tiskárny Chroma.pl je pro to tím správným místem.
Na jednom místě máte na výběr ze všech možností vizitek. Na Vás záleží, které z nich si vyberete. Je to řešení pro profesionály.
Pokud přesně víte, jaký efekt hledáte, jděte do toho a vybírejte ze všech možných konfigurací vizitek. Pokud si ale nejste jisti, nejdříve si prohlédněte konfigurace, speciálně připravené k zobrazení nejpopulárnějších dostupných druhů vizitek:
Nenašli jste mezi nimi účinek, kterého chcete dosáhnout? Pak můžete přemýšlet o tom, co si vybrat z plné konfigurace. Využijte dostupné papíry, formáty a dekorace - rychle nakonfigurujte vizitku podle svých potřeb a vkusu.
Vizitky jsou k dispozici v několika různých formátech:
Můžete si objednat jednostranný nebo oboustranný tisk. V závislosti na okolnostech, můžete použít druhou stranu pro reklamu své společnosti nebo jako doplnění jednostranného projektu.
Můžete si také vybrat z mnoha druhů dekorativního papíru: