Dziękujemy za
założenie konta.
Twój prezent
już do Ciebie leci!
S ohledem na aktuální úroveň slevy na účtu došlo u části výrobků ke změně cen. Níže je uveden seznam výrobků, u nichž došlo ke změnám:
Vizitky s reklamou společnosti Chroma splňují očekávání určité skupiny zákazníků mezi všemi těmi, kteří potřebují tištěné vizitky. Tiskárna tiskne vizitky pro všechny. Pro ty, kteří očekávají sofistikované, neobvyklé vizitky s použitím různých zušlechtění. Takovým zákazníkům jsou určeny embosované vizitky, vizitky potažené fólií, vizitky pozlacené nebo postříbřené. Mohou mít neobvyklé formáty, například čtvercové vizitky.
Na druhé straně jsou zákazníci, pro které je důležitá jednoduchost a odpovídající cena. Koneckonců, jak uvádí manažerský guru Peter Drucker, každý podnik má pouze dvě základní funkce: marketing a inovace. Zbytek jsou jen náklady.
V souladu s těmito slovy mnoho podnikatelů předpokládá, že nejdůležitější věcí je funkčnost tištěného předmětu. Pokud vizitka obsahuje základní údaje majitele: pozici, adresu společnosti, telefonní číslo, e-mailovou adresu a webové stránky společnosti, znamená to, že plní svou funkci. A všechna další zušlechtění jsou pouze dodatečnými náklady.
A právě takovým zákazníkům je adresována nabídka vizitek s reklamou tiskárny Chroma.
Říká se, že reklama je klíčem k úspěchu v podnikání. To platí neustále, ale konkurence mezi různými reklamními sděleními roste. Existuje čím dál, tím více kanálů, jak oslovit spotřebitele: od vizitek a tištěných katalogů, přes online reklamu, akce až po reklamu v televizi. Přítomnost v každém z těchto kanálů je drahá.
Jak se s tím vypořádat? Dá se říci, že klíčem k úspěchu v podnikání je dnes také partnerství mezi různými společnostmi.
Ve stále složitějším obchodním světě je pro jednu společnost obtížné kontrolovat všechny procesy, trhy, technologické a sociální změny. Proto se stále častěji objevují spojenectví různých subjektů, často ze zcela odlišných odvětví. Díky tomu společně řeší daný problém a vzájemně zaplňují mezery v kompetencích nebo zdrojích. To samozřejmě vyžaduje přípravu: analýzy, vzájemné identifikace silných a slabých stránek.
V případě tištěných vizitek šetří tiskárna Chroma čas a nabízí svým zákazníkům partnerství, které je rychlé, intuitivní a téměř automatické. Dělá to v souladu s koncepcí online tiskárny, která díky softwaru a IT technologiím urychluje a usnadňuje tisk obchodních materiálů. Jednoduše nabízí to, v čem je silná, a co umožní jiným společnostem vyplnit mezery v designu, financování a tisku grafických materiálů.
Reklama na zadní straně vizitky s reklamou společnosti Chroma je speciálním výtvorem. Představuje kouř v různých výrazných barvách: zelené, červené, žluté, modré. Všechny se prolínají a vytvářejí konzistentní kompozici, kontrastně umístěnou na jednotném černém pozadí. Je to reklama, ale zároveň dekorativní prvek, díky kterému se výrobek odlišuje od jiných vizitek.
Zákazník, který tiskne vizitky s reklamou online tiskárny Chroma, má tedy dvojí výhodu. Šetří a snižuje náklady, a navíc dostane výrobek s atraktivním vzhledem.
Úspory v podnikání již nemusí být stresem. Chroma Vám nabízí partnerství, díky kterému Vaše společnost vydělá a zároveň obdrží vysoce kvalitní výrobek. Jedná se o vizitky správně navržené profesionálními grafiky a dokonale vytištěné na nejmodernějších tiskařských strojích. Kromě toho dodané okamžitě a zdarma na území celé ČR. Prezentujete sebe a své údaje a zároveň získáte spolehlivého partnera, jakým je online tiskárna Chroma.