Dziękujemy za
założenie konta.
Twój prezent
już do Ciebie leci!
S ohledem na aktuální úroveň slevy na účtu došlo u části výrobků ke změně cen. Níže je uveden seznam výrobků, u nichž došlo ke změnám:
Nejběžnější vizitky, jak služební, tak soukromé, mají obdélníkový tvar. Jedná se o bezpečný standard, který společně s předávanou kartičkou přináší zprávu o stabilitě, spolehlivosti a jistotě. Tvar čtverce nese do jisté míry stejnou zprávu, ale má také své vlastní, specifické významy. Čtvercová vizitka je považována za nestandardní. Možná je to tedy právě tvar pro Vás?
Z hodin geometrie ve škole si jistě dobře pamatujete, že každý čtverec je obdélníkem, ale ne každý obdélník je čtvercem. Oba tyto čtyřúhelníky jsou uspořádanými strukturami, které jsou pro návrháře vizitek dobrým základem pro jejich vyplnění správně umístěnými prvky.
Jenže právě čtverec je symbolem dokonalosti. Právě do něj, a nikoliv do obdélníku, lze vepsat kružnici a okamžitě se tak vybavuje asociace s větrnou růžicí, vitruviánským mužem, čtyřmi stranami světa nebo čtyřmi živly. Jako mimořádně harmonický, býval čtverec oblíbenou figurou architektů a urbanistů, kteří navrhovali budovy a vytyčovali náměstí.
Čtvercová vizitka může předat neverbální sdělení o skutečnosti, že pracujete v kreativním odvětví nebo o tom, že jste prostě kreativní člověk. Často se totiž stává, že se návrháři, zaměstnanci reklamních agentur a lidé, kteří vykonávají nejrůznější umělecká zaměstnání, rozhodují pro čtvercové vizitky.
V závislosti na kontextu však může být význam čtverce chápan také jinak. Pokud chce společnost z jakéhokoli odvětví graficky vyjádřit, že jsou jí blízké takové hodnoty, jako jsou rovnost, rovnocennost, objektivita, rovné zacházení se všemi, a zároveň mírně neformální charakter ve srovnání s průměrnými společnostmi - bude pro ni čtvercová vizitka dokonalou volbou.
Totéž lze aplikovat na jednotlivce - koneckonců, všichni dnes neustále budujeme své osobní značky.
Nestandardní formát říká své, ale dvě strany čtvercové vizitky musí obsahovat všechny informace, které by se na tomto tištěném materiálu měly objevit. Tedy jméno, příjmení a kontaktní údaje jejího majitele, k tomu s největší pravděpodobností jeho pozici a také název společnosti, logo, možná včetně sloganu, claimu nebo mota.
Návrhář čtvercové vizitky uspořádá tyto prvky pravděpodobně v osově souměrném uspořádání, což je pro tento tvar jako nejvíce vyhovující.
To je také velmi dobré využití tohoto typu vizitek. Univerzální formát 65 x 65 mm, který nabízí tiskárna Chroma, se k tomu naprosto dokonale hodí. Vizitka s funkcí cenovky může mít otvor.
Bez ohledu na zamýšlené použití si v tiskárně Chroma můžete objednat čtvercové vizitky v nákladu od 50 do 100 000 kusů. Ve variantě expresního odeslání budou Vaše vizitky objednané do 16:00 pracovního dne odeslány ještě tentýž den. Ve standardní variantě to bude následující den po objednání.
Teprve v této fázi se může konfigurace čtvercové vizitky v online tiskárně Chroma rozjet naplno. Můžete si totiž vybrat ze sofistikované a vytříbené sady papírů pro čtvercové vizitky.
Možná že, jak se sluší a patří na člověka s uměleckou duší, založíte celý návrh vizitek na dekorativních vlastnostech takového papíru, jako je:
Jinou možností je například použití křídového nebo prémiového recyklovaného papíru (tiskárna Chroma nabízí Cyclus Offset) a zavedení na tomto pozadí vybraných zušlechtění tisku. Vizitka s prvky selektivně potaženými pečlivě vybranou fólií nebo lakem bude zcela jedinečná.
Na miniaturní čtvercové scéně, jakou je vizitka, lze role, které přitahují pozornost příjemce, obsadit:
Takto připravenou vizitkou lze bez nadsázky nazvat malou, čtvercovou raritou. A možná dokonce tištěnou ozdobnou tretkou, která bude vždy poutat pozornost a bude uchována mimo jiné proto, aby i napříště potěšila svým vzhledem.