Dziękujemy za
założenie konta.
Twój prezent
już do Ciebie leci!
S ohledem na aktuální úroveň slevy na účtu došlo u části výrobků ke změně cen. Níže je uveden seznam výrobků, u nichž došlo ke změnám:
Samolepky jsou skvělým marketingovým nástrojem. Hodí se pro moderní, zejména ekologický packaging, do prodejen s jedinečným sortimentem nebo do provozoven poskytujících služby. Mohou informovat o akcích přímo na výrobcích. Neméně důležitou funkcí je jejich reklamní podpora ve vztazích typu B2B.
Mladé a specializované kosmetické nebo potravinářské značky chtějí projevit svůj vztah k ekologickým otázkám a originalitu. Nechtějí investovat do standardních obalů a často si vybírají papírové obaly s jednotným, nebarveným povrchem. Značka výrobku, brandingové prvky, logo a informace o složení výrobku se v tomto případě dostanou na výrobní štítek. Taková samolepka je proto nejdůležitějším prvkem merchandisingu, kde samotný výrobek musí na polici vyniknout sám o sobě.
Stejně tak se může samolepka s logem společnosti a informacemi o obsahu nacházet na skleněném obalu. Zákazníkům lze takový výrobek nabídnout samostatně, např. aby si jej lepili na sklenice se zavařeninami nebo kořením, samozřejmě lze takto také vizuálně obohatit svůj vlastní sortiment.
Obchody s oděvy, butiky a každý obchod, který pořádá slevové akce, by měl pomocí samolepek easy-dot rozlišovat výrobky s nejatraktivnějšími cenami. Speciální lepidlo zaručuje, že samolepku lze snadno vícekrát použít a odstranit z výrobku beze stopy
Samolepky (včetně zmíněných samolepek easy-dot) se také osvědčí všude tam, kde stojí za to použít jednoduché dekorativní prvky. Restaurační zařízení, butiky, květinářství, obchody s bytovými doplňky - všude tam lze dodatečně použít samolepky k informování o výjimečné nabídce, vizuálně obohatit ručně balený výrobek (např. vonnou svíčku nebo jídlo s sebou) nebo kreativně ozdobit dárek.
Samolepky přešly ze specializovaného nástroje street artu do komerčních využití. Reklamní samolepky budou užitečné v případě, že chce společnost sdělit, že je moderní, kreativní, mladá a dynamická. Na veletrzích nebo odborných, oborových akcích častokrát narazíte na geniální výtvory na samolepkách: slogany, kresby nebo mema, které později končí např. na noteboocích účastníků. Takové samolepky jsou ukázkou kreativity a svobody.
Oceňují je zejména moderní společnosti z oblasti IT a kreativního průmyslu. Zvlášť dobře fungují v B2B komunikaci.
Stále oblíbenější jsou samolepky s originálními slogany. Pro příjemce jsou jasným a čitelným signálem, že před sebou mají přátelskou značku, s nadhledem vůči sobě samé a s velkou dávkou vynalézavosti. Samolepky mohou být navrženy v požadovaném tvaru a velikosti, s různými slogany vztahujícími se k vizuální identifikaci značky.
Pokud jsou prvky, které se přímo odkazují na značku diskrétní, a zpráva je na stejné vlně s příjemci, může značka počítat s další reklamou. I když se příjemce samolepky nestane zákazníkem společnosti, ale s touto zprávou se ztotožňuje, pravděpodobně tuto maličkost umístí na notebook, tabuli nebo na jiné místo, kde bude viditelná pro ostatní.
Jinou funkcí samolepek je organizace práce v kanceláři nebo průmyslovém závodě. Profesionálně navržený pracovní prostor často vyžaduje jednotný informační systém. I tuto funkci mohou splňovat samolepky. Mohou to být mimo jiné:
Samolepky easy-dot zas budou užitečné všude tam v kanceláři nebo v továrně, kde je třeba je z organizačních důvodů opakovaně lepit nebo odstraňovat bez poškození povrchu. Speciální lepidlo to umožňuje provést i víc než desetkrát.