Dziękujemy za
założenie konta.
Twój prezent
już do Ciebie leci!
S ohledem na aktuální úroveň slevy na účtu došlo u části výrobků ke změně cen. Níže je uveden seznam výrobků, u nichž došlo ke změnám:
Organizace a řízení času - to jsou ideály každé společnosti, která chce efektivně pracovat. Pomáhají při tom nejen programy na podporu řízení. Nejjednodušším a nejužitečnějším nástrojem je trojdílný kalendář. Ukazuje stav realizace projektů za poslední měsíc, v současné době probíhající akce nebo ty, které jsou plánované do budoucna.
Je snadné se na něj podívat a ověřit tak stav plnění nejen svých úkolů. Sdílený kalendář v kanceláři je nejen důležitým, ale také velmi užitečným prvkem jejího vybavení.
Trojdílný kalendář je dokonalým dárkem na konci roku pro zákazníky, obchodní partnery a zaměstnance. Osvědčí se v případě, že společnost nabízí výrobky či služby, jejichž hlavní předností je funkčnost, užitečnost a nezbytnost.
Tyto hodnoty zprostředkovává nevědomky právě kalendář, ve kterém hrají nejdůležitější úlohu kalendária na dobu tří měsíců. Existuje však spousta možností pro tvorbu a design, od výběru zušlechtění, kalendárií a barvy okénka až po volbu grafiky, která nejlépe vyjadřuje hodnoty značky.
Trojdílný kalendář bude neinvazivním způsobem celý rok připomínat Vaši společnost, ale v souladu s nejnovějšími marketingovými poznatky. Navzdory skutečnosti, že se jeho pozornost nezaměřuje přímo na brandingové prvky, se však tyto periferně ukládají zákazníkovi do paměti a pro něj je později snazší vyvolat je z paměti při zvažování nákupu nebo objednávky.
V konfigurátoru máte na výběr ze dvou formátů stejných rozměrů, a to 820 x 320 mm: buď s plochou, nebo vypouklou hlavičkou. Zde by měla být volba dána jak kreativitou, tak rozpočtem. Ne každá grafika bude vypadat atraktivně na vypouklém povrchu, na druhé straně - vypouklá hlavička výrazněji vyniká na pozadí celého trojdílného kalendáře.
Základnou kalendária trojdílného kalendáře je karton s gramáží 300 g, hlavička kalendáře je na matném křídovém papíru s gramáží 300 g. Kalendář je tištěn jednostranně. Pokud jde o kalendária, online tiskárna Chroma.pl je nabízí ve čtyřech verzích:
V jednodílných nebo trojdílných kalendářích plní samotné kalendárium důležitou funkci: musí poskytnout prostor pro poznámky a musí být zřetelně viditelné. Hotové projekty kalendárií pro rok 2025 najdete v nabídce Chroma.pl.
Volba mezi těmito možnostmi bude závislá na koncepci návrháře, a zejména na jejich sladění s grafikou hlavičky kalendáře. Podobné to bude s výběrem okénka pro označení aktuálního data v kalendáři: můžete požádat o červené, zelené, modré nebo černé okénko.
Pokud chcete příjemcům věnovat hlavně praktické kalendáře, měli byste zvážit trojdílné nebo jednodílné kalendáře. Je zde prostor pro firemní sdělení - třeba mapku, adresu a kontaktní údaje. Díky tomu je kalendář také určitým druhem vizitky. Samozřejmě je dobré ho ozdobit profesionální a neobvyklou grafikou, abyste tak spustili také obrazovou stránku komunikace tohoto marketingového nástroje.
V horní části trojdílného kalendáře je místo pro grafiku, jejíž úlohou je říci o společnosti co nejvíce. Lze ji pojmout umělecky, se zaměřením na vizuální přitažlivost, ale také se vyplatí získat nějaký prostor pro firemní údaje, telefon a e-mail oddělení služeb zákazníkům nebo new business. Tyto údaje poskytují výhodu oproti vizitce, protože jsou na exponovaném místě v místnosti, nikoli ve vizitkáři. Není třeba je hledat. Je dobré si však zapamatovat, že by měly být diskrétní, neměly by se vnucovat a měly by být součástí pozadí vizuálního projektu. Až bude třeba, zákazník bude vědět, kde je má hledat.
Na grafiku stojí za to aplikovat některé ze zušlechtění, dostupných v konfigurátoru výrobku. Máte možnost vybrat si mezi laminováním matnou nebo lesklou folií. Pokud však chcete některé grafické prvky projektu zvýraznit selektivním UV lakem, měli byste zvolit matnou fólii.