email partner pixel

Kalendáře se spirální drátovou vazbou

Klasika tohoto druhu!
Závěsné kalendáře dostupné v mnoho formátech a velikostech.
Čas budete mít stále „pod dohledem“!
Objednat

Chcete, aby byla Vaše společnost dobře viditelná u zákazníků nebo obchodních partnerů? Chcete, aby si ji zaměstnanci vážili? Můžete jim věnovat krásnou a užitečnou reklamu, na kterou se budou dívat celý rok. Navíc jim každý měsíc můžete ukazovat další výhody spolupráce s Vámi. Jak to máte udělat? Řešením, které zákazníci ocení, je kalendář se spirálou.

Kalendáře se spirálou

Kalendář - přátelská a žádoucí forma celoroční reklamy

Kalendář je neinvazivní formou reklamy, která plní v zákazníkově životě praktické funkce. Navíc zůstává neustále na dohled a potěší - za předpokladu, že jste připravili profesionální a estetický grafický projekt vytištěný na vysoce kvalitním médiu. Online tiskárna Chroma má možnosti, aby se Váš projekt stal důležitým rozlišovacím prvkem Vaší značky.

Nástěnný kalendář je jedním z nejoblíbenějších obchodních dárků. Není divu. Můžete na něm předvést svou kreativitu, ukázat sílu a prestiž své společnosti, potěšit zákazníky a přimět je, aby chtěli vidět Vaše sdělení ve svém okolí.

Kalendář může být také součástí dlouhodobé komunikace značky. Existují společnosti, které z něj udělaly samostatný reklamní projekt, jenž společně se změnou preferencí spotřebitelů mění také svůj význam a obsah.

Kalendáře se spirálou budují značku v dlouhodobém horizontu

Nejslavnější kalendář Pirelli se vyvinul ze sady aktů vyvěšovaných v autodílnách do součásti činností corporate social responsibility. Z dílen se přesunul do aukcí. Jeho silnou stránkou byly vždy vynikající fotografie, speciálně připravené nejslavnějšími fotografy pro potřeby tohoto kalendáře.

Mnoho společností fotografovalo své zaměstnance, aby ukázalo svoje úsilí o employer branding. Jedna z českých agentur vytvořila z ročního kalendáře dvouletý projekt, každý měsíc publikovala ilustrace připravené grafickými designéry pracujícími v agentuře, a poté vytištěné exempláře rozesílala do médií a vystavila na prodej za účelem získání finančních prostředků pro sociální účely.

Lze také tvořit projekty s celebritami, aby se značka ukázala v jejich světle, a takto připravené kalendáře současně dál využít pro charitativní účely.

Kalendáře se spirální drátovou vazbou

Skládačka!

Ověřená volba a jedna z nejoblíbenějších firemních reklam.
Zákazníkům a obchodním partnerům ubíhal čas, když listovali v kalendáři.
Objednat
Kalendáře se spirálou

Široký výběr možností kalendářů se spirálou na Chroma.pl

V online tiskárně Chroma.pl si můžete vybrat z různých formátů nástěnných kalendářů:

  • A4 - 210 x 297 mm
  • A3 - 297 x 420 mm
  • A2 - 420 x 594 mm
  • B4 - 236 x 336 mm
  • B3 - 336 x 480 mm
  • B2 - 480 x 680 mm
  • 310 x 325 mm
  • 310 x 650 mm
  • 210 x 210 mm

Z nich si můžete vybrat požadovaný formát.

Dále je třeba se rozhodnout, zda se kalendář bude skládat ze 6 nebo 12 listů, tj. zda bude každý měsíc na samostatném listu (jednostranný barevný tisk) nebo se použije oboustranný tisk a kalendář bude nutné po půl roce otočit. Druhá možnost je úspornější, ale ne vždy je v souladu s estetickými úmysly projektu.

Pro listy kalendáře se spirálou si můžete vybrat ze 3 gramáží papíru: 170 g, 250 g a 300 g. Vždy se jedná o křídový papír, ale musíte se rozmyslet, zda se bude do projektu více hodit matný nebo lesklý papír. Tato volba je závislá na povaze projektu. Barvy fotografií budou na lesklém papíru rozhodně šťavnatější a lesklejší, zatímco umělecké ilustrace mohou použitím takové úpravy ztratit svoje kouzlo. Matný papír jim dodá vkus a prestiž.

V závislosti na zvoleném typu papíru můžete použít různé typy zušlechtění. Je vhodné se s nimi nejdříve seznámit na stránce konfigurátoru, aby se po přípravě projektu a odhadu nákladů na tisk neukázalo, že je nutné provést změny, protože kvůli gramáži nebo typu papíru není možné dané zušlechtění použít.

Než začnete uvažovat nad volbou laků nebo jiných způsobů zušlechtění tisku, zamyslete se nad obálkou. Budete chtít další list na zadní obálku nebo bude stačit pouze jeden zepředu? Mají být obě strany obálky barevné nebo stačí jen jedna? Pokud jde o výběr křídového papíru, je k dispozici matný a lesklý s gramáží 250 g nebo 300 g.

Nezbytnou součástí kalendáře je spirála. Můžete si zvolit stříbrnou, zlatou, černou nebo bílou - ve variantě na delší nebo kratší stranu, v závislosti na orientaci Vámi vytvořeného plakátu.

Na stránce konfigurátoru si také můžete vybrat, zda chcete mít v kalendáři kartonovou podložku a jaký druh kalendária se v projektu použije. Široký výběr vzorů kalendárií pro kalendáře se spirálou najdete na webu.

Kalendáře se spirálou

Co musíte při projektování nástěnného kalendáře zohlednit

Potenciál tohoto reklamního média je obrovský. Obrovská je také škála možností, které můžete při projektování svého vlastního kalendáře zvážit.

Nejprve byste se měli zamyslet nad velikostí nástěnného kalendáře. Na jedné straně je to otázka rozpočtu a plánovaných výdajů, na straně druhé - znalosti vlastní cílové skupiny. Pokud víte, kde bude nástěnný kalendář viset, v jakém typu místnosti a z jaké vzdálenosti bude nejčastěji pozorován, můžete určit jeho velikost a druh ilustrací, které do něj chcete zahrnout. Pokud to bude open space a kalendář bude sloužit všem zaměstnancům, je vhodné uvažovat o větším formátu. Pokud se jedná o malou kancelář pro jednu nebo několik osob - může být formát menší.

Samotná volba námětu ilustrací pro kalendář také závisí na tom, koho chcete oslovit. Nástěnný kalendář ve stylu původního projektu značky Pirelli nebude dobře vnímán v účtárnách nebo např. v reklamních agenturách. Můžete vsadit na osvědčené vzory, když použijete fotografie budov nebo krajiny, můžete si také připravit svůj vlastní projekt, v němž určitým způsobem představíte zaměstnance, sídlo společnosti nebo např. příběhy obchodních partnerů. Nápad je pouze Vaší záležitostí, hlavní je, že ilustrace musí odrážet hodnoty Vaší společnosti nebo značky.

Kalendáře se spirálou

Dostupná zušlechtění

Nástěnný kalendář bude přitažlivější, když použijete zušlechtění tisku. Můžete je použít jak na obálce, tak na jednotlivých listech. Zušlechtění obohatí design a posílí dojem exkluzivity a jedinečnosti kalendáře se spirálou.

Pokud jako zušlechtění použijete lak High Gloss UV, uděláte skvělý dojem. Lak totiž obsahuje látky, které zvyšují lesk na nejvyšší stupeň odrazu světla, jaký je v tisku dosažitelný. High Gloss UV navíc maximalizuje nasycení barev a oživuje je v těch místech plakátu, na které je aplikován.

Pokud se nemůžete rozhodnout, zda dáváte přednost velmi lesklému nebo matnějšímu efektu, je pro Vás řešením lak Drip Off. Dává plakátu hmatatelný, drsný povrch, ale také poskytuje trochu lesku.

Dalšími metodami zušlechtění, jež jsou v tiskárně Chroma dostupné, jsou laminování lesklou nebo matnou folií nebo fólií Soft Skin. Seznamte se s dostupnými možnostmi zušlechtění předem, protože jsou závislé na druhu a gramáži použitého papíru - ať už na obálce nebo na jednotlivých listech kalendáře.