Dziękujemy za
założenie konta.
Twój prezent
już do Ciebie leci!
S ohledem na aktuální úroveň slevy na účtu došlo u části výrobků ke změně cen. Níže je uveden seznam výrobků, u nichž došlo ke změnám:
Kalendář je elegantní, neinvazivní formou reklamy a budování vztahů se zákazníky a obchodními partnery. Může být také prvkem employer brandingu.
Nástěnný kalendář je dekorativním prvkem, který se skvěle hodí do kancelářských prostorů. Platí to zejména tehdy, pokud kanceláře nebyly speciálně navrženy interiérovými architekty, a pro zvýšení pracovního komfortu stojí za to místnost zlidštit.
Mezi těmito typy kalendářů zvláště vyniká kalendář s lištou, jinak také plakátový nebo obrazový kalendář: zesílený nahoře a dole, s atraktivní grafikou - bude plnit dekorativní funkci a zpestří stěny v kanceláři nebo v závodě.
Kalendář s lištou má také praktické funkce: jediný pohled poskytuje přehled o celoročním kalendáriu (nebo pololetním kalendáriu, podle toho, jestli je kalendář jednostranný nebo oboustranný). Můžete v něm označit významná data u hlediska společnosti nebo jedním pohledem posoudit a vyhodnotit čas věnovaný různým firemním projektům.
V plakátovém kalendáři hraje důležitou roli obraz, který doprovází kalendárium. Protože bude doprovázet zaměstnance po celý rok, měl by být pečlivě vybrán, s vhodně zvolenými prvky brandingu. Velká fotografie vynikající kvality, speciálně navržená grafika - tyto prvky, které jsou viditelné po dobu minimálně 6 měsíců, budou připomínat značku a také ji budou vyvolávat z paměti, kdykoli bude potřeba jejích služeb.
Při volbě je třeba vzít v úvahu očekávání cílové skupiny - jaká je velikost průměrné místnosti, ve které pracuje, jaká je povaha místnosti - zda slouží k přijímání zákazníků nebo slouží pouze zaměstnancům. Je také dobré zvážit intenzitu barev tak, aby kalendář zcela neovládl prostor.
Při návrhu grafiky se vyplatí vyhnout se příliš kontroverzním nebo příliš vtipným tématům. Posledně jmenované se mohou okoukat už po měsíci a vizuální vtip, který máte celý rok na očích, přestává být vtipem. Oblíbenými tématy plakátových kalendářů jsou krajiny, krásné fotografie přírody a také vkusné akty. V souvislosti s posledně jmenovaným případem je třeba připomenout, že pro některá pracoviště platí pro tento typ obrázků zákaz jejich vystavování.
Profesionálně připravený kalendář s lištou musí mít vynikající kvalitu tisku a design, který diskrétně vyjadřuje hodnoty značky. To lze zaručit vytvořením kalendáře s lištou v online tiskárně Chroma.pl.
Při navrhování plakátového kalendáře je třeba si nejprve odpovědět na otázku, zda by měl být oboustranný nebo jednostranný. Na tom záleží volba tisku: zda bude barva umístěna na obou stranách plakátu nebo pouze na jedné. U jednostranného kalendáře si pak lze zvolit pouze černou barvu, čímž vznikne monochromatický plakát, který v některých případech působí dojmem minimalistického, exkluzivního designu.
Obrazové kalendáře jsou zesíleny nahoře a dole. Při objednávání projektu je třeba rozhodnout, jakou bude mít kalendář orientaci - na výšku nebo na šířku. Podle toho budou lišty připevněny adekvátně - na kratší nebo delší strany.
Volit lze z několika formátů:
Samotný kalendář s lištou lze vytisknout na matný nebo lesklý křídový papír, s gramáží 170 g nebo 300 g. Také stojí za to zvážit zušlechtění. K dispozici máte lak High Gloss UV nebo lak Drip Off, které umožňují zvýraznění některých prvků obrazu. To se hodí zejména pro jednostranný kalendář vytištěný v černobílém provedení. Zušlechtění obohatí syrový design a posílí dojem exkluzivity.
Důležitá je také lišta. V konfigurátoru výrobku jsou k dispozici 3 druhy lišt:
Volba lišty je závislá na projektu, který připravil grafik. Musíte vybrat nejvhodnější variantu tak, aby nástěnný kalendář nevyvolával dojem náhodného souboru prvků, které se k sobě vůbec nehodí.