Dziękujemy za
założenie konta.
Twój prezent
już do Ciebie leci!
S ohledem na aktuální úroveň slevy na účtu došlo u části výrobků ke změně cen. Níže je uveden seznam výrobků, u nichž došlo ke změnám:
Kalendáře jsou na konci roku ideálním obchodním dárkem. Díky němu bude mít zákazník, obchodní partner nebo zaměstnanec po celý rok na očích neinvazivní reklamu dárce. Před volbou návrhu kalendáře je třeba si uvědomit, jaké jsou hodnoty a nabídka značky, aby byl kalendář jejich konzistentním doplňkem.
Pokud společnost nabízí služby nebo výrobky, jejichž hlavní předností je jejich funkčnost a hospodárnost, je vhodné dát zákazníkům jednodílný kalendář..
Takový kalendář je sám o sobě zprávou: říká zákazníkovi, že společnost chce zefektivnit jeho práci, bere v úvahu jeho organizační potřeby, a zároveň oceňuje význam úspor a efektivní správy rozpočtu. Nenabízí bombastické řešení (i když si může dovolit estetické doplnění kalendária), ale za to chápe, jak jsou cenné čas a peníze.
V online tiskárně Chroma.pl si můžete vybrat ze dvou formátů jednodílných kalendářů:
V čem je rozdíl? Vypouklá hlavička je dekorativnějším prvkem, který bude zajímavým doplněním celku. Nicméně plochá hlavička si také uchovává své praktické vlastnosti, a to jak bude vypadat, záleží na konkrétním návrhu. Je úspornější.
Zadní část obou formátů tvoří karton s gramáží 300 g/m2, hlavička vypouklého formátu je z matného křídového papíru s gramáží 300g/m2. U obou druhů jednodílných kalendářů si můžete vybrat ze čtyř barev okénka. K dispozici jsou červená, zelená, tmavě modrá nebo černá okénka.
Nejdůležitější částí jednodílného kalendáře je právě kalendárium. U sešívaných kalendářů nebo kalendářů s lištou, u kterých je zvláštní pozornost věnována dekorativnímu vzhledu na zdi, hraje kalendárium druhořadou roli. U nich chcete, aby značka z návrhu promlouvala o poněkud jiných hodnotách. Když se zaměřujete na jednoduchost, funkčnost a customer experience, osvědčí se jednodílný (nebo trojdílný) kalendář nejlépe.
Musíte také zohlednit cílovou skupinu a pracoviště jejích reprezentantů. Pokud se každý den věnují plánování mnoha událostí, pokud pracují v malých kancelářích a musí ukazovat, že jsou zaneprázdněni a přitom praktičtí, takový kalendář jim pomůže dosáhnout tohoto cíle. Ukáže jejich zákazníkům, že si cení pořádku - a také podpory obchodních partnerů.
V jednodílných nebo trojdílných kalendářích má samotné kalendárium důležitou funkci: musí obsahovat prostor pro poznámky a musí být dobře viditelné. Hotové návrhy kalendárií pro rok 2025 lze najít v nabídce Chroma.pl..
Samotná hlavička by měla sloužit k předání podstatných brandingových prvků dárce. Kromě grafiky, která ho prezentuje v dobrém světle, je to také vhodné místo pro umístění kontaktních údajů. Měly by diskrétně doplňovat grafický návrh, aby příjemce jednodílného kalendáře v případě potřeby věděl, kde a na koho se má se svým dotazem obrátit.
Kalendář je takovým nástrojem řízení práce, který je nejdostupnější nejen pro příjemce, ale také pro jeho spolupracovníky. Umožňuje se orientovat v naplánovaných činnostech - a pokud obsahuje kontaktní údaje společnosti, která kalendář věnovala, je také její vizitkou, která je zřetelnější a snadněji přístupná než kartička ve vizitkáři.
U tohoto typu kalendářů můžete jednostranně potáhnout jejich zadní část matnou nebo lesklou folií, můžete také použít UV selektivní lak. Ve druhém případě je třeba zohlednit, že lze použít pouze matnou fólii.
Také je zde možnost zušlechtění nepoužít.
U těchto kalendářů se zušlechtění týká hlavičky a - podobně, jak to bylo popsáno výše - lze použít lesklou nebo matnou fólii. V případě, že použijete selektivní UV lak, bude k dispozici také pouze matná fólie.
Pro oba typy kalendářů můžete také požádat o speciální obálky, které usnadní jejich odeslání zákazníkům a obchodním partnerům nebo předání zaměstnancům.