Dziękujemy za
założenie konta.
Twój prezent
już do Ciebie leci!
Nejlepší cena, doručení do druhého dne.
Správně připravené propagační materiály jsou způsobem, jak získat výhodu a zvýšit šance na volební úspěch.
Při návrhu propagačních materiálů je nutné si položit otázku: čemu musí příjemce věnovat pozornost? Které informace chceme sdělit jako první? Co má být zapamatováno? Prvky např. plakátu musí být uspořádány ve správné hierarchii, a to pomocí velikosti, tvaru, barvy nebo volného prostoru okolo nich.
Formát daného materiálu, např. skládaného letáku nebo banneru, musí být zvolen tak, aby co nejlépe zobrazoval propagované sdělení. Rozsáhlý text o volebním programu nemůže být umístěn na banneru, který příjemce uvidí pouze na okamžik během procházky, nebo když okolo něj projede autem. Mějte na paměti kontext, ve kterém bude materiál prezentován, a přizpůsobte tomu obsah.
Postarejte se o to, aby byly všechny materiály vzájemně konzistentní. Barvy, typografie a rozvržení prvků musí vzájemně ladit. Letáky, plakáty nebo kalendáře musí především vypadat esteticky a profesionálně. Dobrou praxí je použití omezeného počtu barev a jednoho nebo dvou typů písmen.
Šance na volební úspěch můžeme zvýšit tím, že navrhneme konzistentní materiály.
Speciální nabídka tisku pro volby 2024
V rámci všech volebních kampaní za posledních dvacet let jsme vytiskli miliony letáků, plakátů a dalších volebních materiálů.
Víme, co je pro vás nejdůležitější, a proto vás zveme ke spolupráci!
Pomůžu vám efektivně realizovat proces tisku vašich volebních materiálů.
tel.: (+48) 68 477 21 00
e-mail: online@chroma.pl
Ve věci grafických souborů
e-mail: kamila.skotnicka@chroma.pl