email partner pixel

Reklamní bannery - pohodlná a výhodná forma venkovní reklamy

Zřetelně nejlepší!
Ukažte svojí firmu, dokud ta neudělá konkurence!
Objednat
Venkovní reklama pro každého

Místní podnikatelé a také malé a střední podniky nemají mnoho příležitostí k využívání reklamy v hromadných sdělovacích prostředcích, jako jsou rozhlas a televize. Internetová reklama také nestačí.

Proto stojí za to vsadit na venkovní reklamu. Její výhodou je viditelnost ve veřejném prostoru. Zákazník si jí všimne a nelze ji zablokovat. Venkovní reklama má také dlouholetou tradici, a to i v České republice, kde jsou například pečlivě restaurovány části předválečných malovaných vývěsních štítů a reklam, které byly nalezeny při renovaci fasád.

Reklamní banner jako vývěsní štít a reklama v místě prodeje

V dnešní době se však nabídka společnosti mění častěji a někdy je třeba udělat něčemu reklamu rychle. V tom případě se banner osvědčí lépe než malovaná fasáda. Bannerová reklama může být umístěna na sídle společnosti nebo v jeho blízkosti, takže plní funkci z dálky viditelného vývěsního štítu a pozvánky do prodejny.

Realitní agenti je často používají na fasádách budov nebo bytů, jež jsou na prodej, developerské společnosti z bannerů vytvářejí ploty kolem nové investiční výstavby.

Banner v místě akce

Reklamní banner také stojí za to pověsit v místech konání různých událostí, veřejných akcí, konferencí, obchodních schůzek nebo veletrhů. Zdůrazní přítomnost společnosti na akci.

Pokud je společnost sponzorem takové akce, stává se banner přímo nutností. Účastníci akce sponzorující společnosti oceňují, také to ovlivňuje image značky, zejména v menších obcích a městech.

Reklamní bannery
Za každých podmínek!
Hledáte banner, který bude plnit svojí úlohu jak uvnitř, tak vně budovy?
Naše bannery jsou odolné jak proti nízkým teplotám, tak proti dlouhodobému vystavení slunci.
Objednat
Reklamní bannery

Tisk banneru – jak vyniknout ve fázi návrhu

Reklamní bannery umístěné podél silnic a na plotech musí zohlednit skutečnost, že řidič - potenciální zákazník - projíždějící kolem nich, má na přečtení sdělení pouze několik vteřin.

Proto stojí za to se vsadit na výrazný slogan a atraktivní grafiku. Není třeba přehánět s množstvím textu, neprezentovat kompletní nabídku, ale zamyslet se nad hlavní potřebou zákazníka a nad tím, jak ji společnost uspokojuje. Právě to musí být v podobě hesla umístěno na banneru. A atraktivní grafika bude poutavým doplňkem.

Reklamní bannery šikovně rozmístěné ve městě nebo obci mohou ovlivnit nákupní rozhodnutí zákazníků. Jeden banner, o kterém všichni mluví, má sílu šeptaného marketingu. Informace o něm se šíří jako virus. V takovém případě je však třeba vsadit na odvážný nápad, kontroverzní nebo strhující ve své vizuální podobě.

Pokud si společnost s ohledem na své jméno nemůže dovolit příliš odvážné sdělení, vyplatí se využít kontextu nebo frekvence výskytu reklamy. Důležité je, aby značka zůstala v paměti zákazníka do okamžiku, než se ocitne v situaci, kdy bude volit, co si má koupit.

Tisk reklamních bannerů - jaký druh zvolit: laminované nebo potahované?

Volba je závislá na umístění reklamního banneru.

  • Laminovaný banner s hmotností 510 g/m2 je levnější, ale méně odolnou variantou. Skládá se ze speciální nosné sítě potažené (laminované) plastovými vrstvami, na kterých bude reklama vytištěna. Osvědčuje se v interiérech, tedy jak v sídle společnosti, tak při konferencích nebo veletrzích v uzavřeném prostoru. Vzhledem k tomu, že je méně odolný vůči silným nárazům větru, může být venku umístěn pouze na rovných, velkých površích tak, aby přiléhal např. ke stěnám nebo fasádám. Jelikož je tužší než potahovaný banner a také méně odolný vůči nízkým teplotám, je vhodný pro venkovní vystavení pouze v případě, že je zavěšen na několik měsíců, maximálně na půl roku.
  • Potahovaný banner s hmotností 450 g/m2 je odolnější, a proto také dražší. Je vyroben z plastu PVC, ve kterém je zatavená nosná síť. Tato síť má také vyšší hustotu než v laminované verzi. O takovém banneru stojí za to přemýšlet v případě, že má být reklamou společnosti v náročnějších povětrnostních podmínkách a delší dobu. Je pružnější a méně náchylný k účinkům počasí, reklama na něm by měla vydržet až 3 roky.

V online tiskárně Chroma.pl máte k dispozici standardní formáty bannerů:

  • 3 x 1 m
  • 3 x 1,25 m
  • 3 x 1,5 m
  • 2 x 1 m

Můžete si také zvolit vlastní formát.

Zbývá ještě otázka montáže bannerů. Dostupné jsou dvě možnosti:

  • svařování okrajů s očky každých 50 cm
  • tunel po obvodu – 10 cm naplocho

Bannerovou reklamu, připravenou vlastními silami a umístěnou na místech, která jsou k tomu určená, si může dovolit jak malá společnost, střední podnik, tak korporace.